5. sep. 2011

right-now wishes

acne sweatre, stribet trøje,  dannijo halskæde, acne tørklæde, acne gun støvler, acne læder leggings, sorte jeans, diptyque duftlys, ipad, ipad cover (ysl),  macbook air, Balenciaga work taske

Dette er ting jeg gerne ville eje hér til efteråret.
Smukt, enkelt, praktisk og varmt tøj - noget hyggeligt og duftende - og ny og handy elektronik til skolebrug (har ganske vist to computere, men de er bare desværre for tunge til at slæbe med frem og tilbage hver dag).
//

3 kommentarer:

Kristian sagde ...

Haha, alt hvad jeg ønsker mig!!! Hvor meget større er work end city egentlig?

Tak fordi du læser med hos mig - jeg har læst med såååå længe hos dig.

Knus

Kristian sagde ...

:)

carla sagde ...

funny world. vi har vist meget samme smag :)
work kan rumme flere ting end city, f.eks. bøger, computer osv, men uden at den ser kæmpe stor ud.

og tak fordi du læser med!!!