15. sep. 2011

indretningen

(srcs: tumblrs - lolita )

Vores lejlighed er stadig meget ikea-kedelig og ny-inflytter-agtig, hvor det bare er det nødvendige og praktiske der er flyttet ind - bare stillet de steder der nu lige passede - og det irriterer mig rigtig meget, da mit hovede er ved at sprænges af ideer og inspiration til hvordan den skal indrettes! Jeg kan lige se det for mig! men nu koster det desværre bare penge, kræfter og ikke mindst tid (som jeg vel og mærke ikke har lige nu). Jeg har en lang note på min telefon kun fyldt med ønsker til indretningen af mit nye hjem, og håber seriøst at de kan blive indfriet! Og jeg skal nok vise det færdige resultat frem når det engang er færdigt. Det skal nok blive godt.


Idag har jeg stemt for første gang. Nu krydser jeg bare fingrene. har i stemt?
// 

2 kommentarer:

Joanna sagde ...

Sikke nogle hyggelige billeder. Håber snart du kommer på plads i lejligheden!

Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og måske blive fast læser?

Vh Joanna
www.joannanielsen.blogspot.com

Frederikke Mikkelsen sagde ...

Du har seriøst en mega fed blog! Den er min yndlings og er røget direkte ind under "favoritter"! Du er på min blogroll nu <3 er fast læser, håber du også vil være min efter et kig :-)

Obfashioned.blogspot.com