13. aug. 2011

stockholm recommendations

 
To fantastiske restauranter!

Trädgården - et sted jeg ville ønske fandtes i københavn. En blanding af restaurant, sommerfest, dj musik, live-scene, ping pong borde, lyskæder og god stemning. 
Det ligger under en motorvej, og har åbent hele sommeren.


 Fotografiska -  hvor de bl.a. viste noget "Nothern Women in Chanel" og smukke billeder af Robert Mapplethorpe. Rigtig fedt museum.


Jeg fik stort set  slet ikke shoppet i stockholm,  men anbefaler virkelig acne archive, hvor man kan gøre sig nogle ret så fantastiske acne-fund fra ældre kollektioner, og til ingen penge. Lige nu kører de noget "tag 3, betal for 2". jeg købte to skjorter der inde - hvilket også var det eneste jeg fik købt på hele turen! ( Jeg var forresten i 5 forskellige acne butikker inden denne, og fandt faktisk intet. Der var bare så mange flottere ting i Archive butikken. )



//

Ingen kommentarer: