3. aug. 2011

En lille update

Nu er jeg flyttet (gjorde det faktisk allerede i søndags). Lejligheden er stadig ikke særlig personlig (ligner mest af alt en side i et ikea-katalog), men den slags kommer vel med tiden? Det er dejligt at jeg nu bor i københavn - og så i midten af centrum endda. Glædermig til at udforske byen rigtigt! Det får jeg travlt med, samt koncert, festival, indflytning osv osv... Derfor bliver det nok ikke til så meget blogging, - men jeg prøver at nyde den sidste del af ferien i fulde drag (+ at Internet og tv endnu ikke virker her inde, og min computer har valgt at gå i stykker -dette er skrevet på min iphone) nu skal jeg på stranden med min mor. Nyd vejret //

3 kommentarer:

Johanne sagde ...

Super skøn blog. :-)

xx
//Johanne - www.goldenfashiondreams.blogspot.com

Anna Ihle sagde ...

fedt!!!!! elsker din header!!!! :-)
http://annaicanada.blogspot.com/

carla sagde ...

mange tak :)