21. aug. 2011

müsli



Jeg er allergisk over for utrolig mange fødevarer. En ting der stort set er umulig at få fat i er müsli, da jeg bl.a. ikke kan tåle hvede, rug og solsikkekerner, som alle de müslier man kan købe i supermarkedet indeholder (jeg har fundet alternativer i helsekostforretninger, men de er bare ikke særlig spændende). Derfor kastede jeg mig idag ud i et større projekt, og lavede en ordenlig portion müsli! Jeg brugte denne opskrift, og supplerede så med forskellige andre ting, som f.eks. spelt- og bygflager, hirsefrø og rosiner (nu lyder jeg næsten helt helset). Müslien er blevet helt vildt god og rigtig crispy.





3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Årh hvor lækkert!!

Anonym sagde ...

hvordan laver du den effekt nærmest polaroid? :)

carla sagde ...

tak

Det er lavet med et iphone program som hedder "hipstamatic"