13. aug. 2011



Det er farligt at jeg nu er blevet nabo til en af mine favoritbutikker, another nué.
Prøvede blandt andet disse to fantastiske acne striktrøjer idag. så bløde og varme og dejlige! Var så tæt på at købe, men jeg har vidst ikke lige råd til 2300-kroners-striktrøje lige nu, da jeg nu lever på s.u. og samtidig sparer op til noget dyrt og smukt - mere om det senere
det går forresten fantastisk i lejligheden og jeg får internet d. 23 - så dér vil jeg være tilbage på bloggen.
hav det godt så længe //



4 kommentarer:

siri.aage sagde ...

Uff, er også selv blevet helt fortabt i den.. Prøver ihærdigt at finde en billigere udgave, men intet kommer tæt på det samme design:/

-siri
siriaage.blogspot.com

Asta Gregart sagde ...

Hvor er de fede, og hvor er det fantastisk med lejligheden! Tillykke!

carla sagde ...

Tak, asta :)

carla sagde ...

Siri:
ja, det bliver i hvert fald svært at finde noget i samme bløde kvalitet.