26. aug. 2011

Cos skjortekjole, weekday strik, nb sneakers.

Hipstamatic er min gode ven disse dage (hvilket i måske nok har opdaget) - sagen er at min computer stadig er nede, hvilket er trælst! - længe leve iphone-internet!
Er inde i en sort periode mht. tøj - men hvornår er jeg egentlig ikke det? sort er klassisk og smukt ifølge mig, og så er det frem for alt så nemt- det plejer som regel at redde mine uendelige tøjkriser. I aften tror jeg at jeg skal til hygge med min klasse. Resten af weekenden bliver travl, men også dejlig!

//

5 kommentarer:

iphone reparation sagde ...

Cool stil :)


Hilsen

Torben
http://www.mobilreparationer.dk/

Anonym sagde ...

Hvor har du købt dine new balance?

carla sagde ...

iphone reperation: Mange tak!!


Anonym: jeg kan ikke huske hvad butikken hed ... tror faktisk den er lukket nu. men tjek butikkerne "naked" og "deres" i kbh (ligger tæt på vimmelskaftet)

Anonym sagde ...

Tusind tak. Hvad hedder modellen?

carla sagde ...

anonym:
selv tak. modellen hedder 420.