29. jul. 2011


Pakning før rejse

Igår kom jeg hjem fra en dejlig Stockholms-tur. Jeg har spist fantastisk mad, solet på en lille ø, set nordiske dyr på skansen, shoppet, været på forskellige museer og meget mere.
(Jeg tog nogle få billeder som jeg viser på et andet tidspunkt.)
jeg har travlt disse dage (derfor den manglende blogging). Jeg skal flytte i næste uge, og sidder lige nu og skal tage mig af folkeregistrering, bredbånd og tv, og uddannelseskort + pakning, hvilket virker lidt uoverskueligt i min verden.
om lidt skal jeg ud og sejle - senere se zirkus nemo.

2 kommentarer:

0000 sagde ...

Lovely photos, I particularly like the shoes closest to the dresser (the ones that look like slippers)! Good luck with moving--all of that stuff is overwhelming the first time you do it, but it will all be over in a cinch so long as you muster up the energy to tackle them!

Anonym sagde ...

Uhh er helt nysgerrig. Hvor skal du flytte hen og med hvem?