4. jun. 2011







/ cheap monday shorts/ skjorte som jeg ikke aner hvor er fra/ vintage jakke / won hundred sko / yvonne koné taske / ringen gammel / 


Idag var jeg et smut i byen med min mor for at købe nogle gaver og paradis is.
Havde noget bar mave kørende  - Vejret var jo voldsomt varmt.
har siddet næsten to timer ude i solen imens jeg lyttede til radio, spiste vindruer, og duftede af solcreme, hvilket ifølge mig, er duften af sommer! skønt.
jeg har foretaget allllllt for meget netshopping på det sidste. 
Jeg er alene hjemme nu, og burde nok få gang i at læse op til matematik eksamen, men jeg har ikke vidst ikke nok selvdiciplin.... pyt med det. jeg laver mad i stedet.

hav det godt





2 kommentarer:

Sofia sagde ...

Nej hvor jeg elsker skoene!! Er de købt fornylig og hvor meget kostede de? :-)
Mange knus :-)

carla sagde ...

De er købt for noget tid siden, men tror stadig de har dem.
jeg mener at de kostede omkring 1500 kr :)