1. maj 2011

 

synes i at jeg skal beholde dem?

12 kommentarer:

annahanghoej sagde ...

and if not, I buy one of them :-)

Kristian sagde ...

Jeg vil gerne købe dem!!!!!!!!!!

Emma Due Lind sagde ...

Jeg syntes helt klart du skal beholde mindst ét af dem!! :D Min personlige favorit er det gule ;)

Anna Eglite sagde ...

JA! :D

carla sagde ...

tror jeg beholder dem begge, de var nemlig ret billige, men der var ret mange tilbage da jeg købte dem i københavn - hvis i gerne ville have fat i et :)

Ditte sagde ...

Behold dem! De er sikkert super gode til strandture og andet i den dur :)

Jo sagde ...

That is so cool! I love the yellow one!

x
www.lostinthehaze.com

sara sagde ...

nej, det er en plastikpose!

Molly sagde ...

haha, ja selvfølgelig!
jeg har osse lige købt begge :)

carla sagde ...

funny world.

Emma Due Lind sagde ...

Jeg bor 3,5 time fra København, så desværre... Sikke noget øv ;)

emmaduelind.blogspot.com

Nesta sagde ...

Jeg foretrækker helt klart den gule ! Elsker farven !

Nesta,
http://neonstars.blogspot.com/
_