13. apr. 2011


Jeg tager til paris med min søster på lørdag.
glæder mig meget

5 kommentarer:

Sofie sagde ...

Nej hvor lækkert! God tur :-)

xx

Magda Haghos sagde ...

Arj, hvor er du heldig!
Hvordan har du gjort din blog så bred? Har du redigeret noget i din HTML??

o-spectacular.blogspot.com

carla sagde ...

Jeg kan faktisk ikke huske det da min blog har været samme design i evigheder. Meb det er noget man kan ændre inde i "design", også uden at rode m. html koder :)

Nanna sagde ...

Orv!
Jeg tager også selv til Paris i starten af Maj, jeg skal dog afsted mutters alene, men glæder mig som bare fanden!

Det ville være super hvis du ville lave et lille indlæg om paris, bl.a. med tips osv?

Jeg er hermed fast læser... :)

/n


http://apinkcar.blogspot.com/

carla sagde ...

det er en god idé !
skal se hvad jeg kan gøre :)