2. apr. 2011

HAPPPPPPY



Efter skole tog min søde veninde og jeg ind til acnes samplesale, og jeg havde virkelig regnet med at finde nogle gode ting, men det var faktisk ret skuffende, og det var så sindssygt hvordan folk opførte sig. de 4 lokaler var spækket op med gribbe-lignende mennesker som randte rundt og stressede. Der lå bunker af tøj over alt. SÅ uoverskueligt, og faktisk ikke noget tøj hvor jeg tænkte "det MÅ jeg have!".  Jeg købte inte til det samplesale, og fortryder det heller ikke.
... Til gengæld gik jeg bagefter ned i Acne butikken og købte noget til fuld pris - ikke helt billigt.
Det kan i se senere.

Da jeg kom hjem sammen med min søde veninde, var der helt mørkt. og pludselig sprang alle mine søde veninder frem og skreg "surprise!!!!".
så vildt og så uventet, og helt vildt sødt.
Og min fødselsdag var for flere måneder siden. Det var rart at få genopfrisket følelsen. Og så fik jeg også fine gaver, inkl. en ret vild gave som jeg viser senere  (et lille hint)


burde gå i seng, skal tidligt op til førstehjælpskursus imorgen .

Sov godt.

2 kommentarer:

Fru Sommer sagde ...

supriiiiise, håber du havde en dejlig aften ;)

Sara sagde ...

Skønt. Lyder som om du har nogle dejlige venner!