19. mar. 2011



Jeg elsker denne sang. videoen er også flot.

6 kommentarer:

Sofie Ewertsen Nissen sagde ...

Undskyld. Men jeg synes nu videoen er lidt latterlig :-) Ja også sangen.. Hmm..

carla sagde ...

sådan er vi jo så forskellige :)

Lia sagde ...

Jeg kan også godt lide den... Medina er lidt min "guilty pleasure", fordi resten af min musiksmag er meget undergrund, og jeg hader normalt pop(!) Medina er dog en undtagelse. Elsker det ligesom du.

Louise sagde ...

Jeg synes Medina er vild! :-)

- www.clothingbylo.blogspot.com

Maria sagde ...

der er en give away på min blog det kunne være i ville tjekke den ud?
http://peacefulltigerblood.blogspot.com/p/give-away.html

Merete sagde ...

Nøj en fin video, jeg er helt vil med billederne, og makeuppen er bare super flot... Sangen er også helt ok, jeg tror at det er sådan en der skan grow on me...