21. feb. 2011

† GOODBYE TO FERIE

unknown source


 Idag startede jeg i skole igen. Egentlig er det ikke så slemt at komme tilbage, selvom jeg slet ikke ville have noget imod at tage endnu en uge fri. Men det var virkelig rart at få lidt fri fra skolen. I ferien har jeg bare været hjemme i dette kolde land  med selskab af min bedste veninde som boede her  fra onsdag – vi oplevede Band of Horses, shopping i  Malmö og en tur i det Kgl. Teater.  Har lavet absolut INGEN lektier, så sidder nu og prøver at stable  en fysikrapport sammen -  det går ikke så godt. Savner for resten jeres kommentarer!




3 kommentarer:

Nanna sagde ...

Nice, nice blog!
Følg gerne også min: http://delightfulnanna.blogspot.com/

Josephine sagde ...

Fedt billede! Er det Drew Barrymore eller er det bare mig der ikke har øjne i hovedet?;)

/josephine
simplyjuststyle.blogspot.com

• CARLA • sagde ...

Drew it is - så dine øjne fejler ingenting :)

xx