1. feb. 2011

Gad godt at eje dette tørklæde i alle farver! Er blevet så glad for det jeg har, som er sort.
men det må vente til jeg har lidt flere penge...

Denne Januar måned har jeg købt omkring 23 nye ting (tøj!!!) det er fuldstændigt vanvittigt. Og hvor alle de penge kommer fra ved jeg ikke? Nu er det februar så nu får jeg flere penge. Egentlig ret skønt.
Er nødt til at lave en opsparing snart tror jeg! - tænk hvis jeg kunne spare op til et eller andet drømmekøb? Det er jo også  et af mine mål.

Mit liv er begyndt at gå lidt for meget op i tøj og penge. men jeg elsker det jo :))

Nu skal jeg tilbage til at skrive en engelsk horror stil.

Hav en dejlig aften.



5 kommentarer:

Anne Louise sagde ...

Det er det fra acne, ikke? Har du evt. et link til det?

carla sagde ...

Jo det er fra Acne :
http://shop.acnestudios.com/shop/women/accessories/canada.html

det er lige pt. kun tilbage i rød


- Carla

annahanghoej sagde ...

kunne jeg være mere enig i de ting du skriver!?

Anne Louise sagde ...

Okay. Kender du steder hvor det kan købes i nude?

carla sagde ...

desværre.
Sidst jeg var i Acne butikken var det udsolgt.