3. feb. 2011

Fik denne lampe fra kartell i fødselsdagsgave. Er så glad for den!




6 kommentarer:

Line-Malou sagde ...

fed lampe. og rigtig cool blog! ;-)xx

Nicoline. sagde ...

Det var da virkelig også en dejlig gave! Min kæreste og jeg har snakket om at anskaffe os et par af dem i efterhånden flere år nu. Den er så fin!

Jeg bliver også lige nødt til at fortælle, at du har en rigtig fin blog. Jeg har desværre først fundet den i dag, men er med det samme blevet fast læser :D

- Nicoline
http://ohsonino.blogspot.com/

carla sagde ...

Lina-Malou: Mange tak :)

Nicoline: Mange tak for rosen. synes helt klart i skal anskaffe jer én. den giver det flotteste lys!

Julie Emmelie sagde ...

Uhh den ønsker jeg mig også i fødselsdagsgave.. Og disse billeder fortæller mig, at det er det bedste jeg har ønsket. .

BTW. fed blog ! !

Followin' !

-http://joakimogjulie.blogspot.com

Nicoline sagde ...

Smukt sæt! Jaloux!!!! :)

nicolines.com

carla sagde ...

Julie Emmelie: Mange tak for rosen :)
håber for dig at du får lampen, for den er virkelig skøn :)

Nicoline: Tak :)