3. jan. 2011

.thoughts at the moment




HEDI SLIMANE DIARY


- Jeg skal lave lektier - gider ikke!
- Vil gerne lave noget forandring ved mit hår. men hvad skulle det så være?
- Er ved at blive syg
- Jake Gyllenhall er nu meget pæn
- Hvad er det næste jeg skal spare op til?
- Gider ikke lave lektier
- Jeg bliver fandeme 18 om 3 dage!
- pis.. Jeg er ved at blive gammel... hvor tiden dog flyver af sted.
- Jeg ville elske at lægge selv-fotograferede fotografier op på denne blog, men min computer vil ikke uploade fotografierne fra mit fotografiapparat, fordi fotografierne fylder for meget
- ... eller fordi min computer har for lidt plads?
- Jeg dropper sgu lektierne. hæhæ
- har en jiddisk sang på hjernen
- har lyst til gringo nachos på roskilde festival lige nu.


so long

xx

Ingen kommentarer: