5. jan. 2011

.17.









Sidste billeder af mig som 17 årig

7 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Elsker din lampe! Og tillykke med de 18, som vel må være i morgen? :)

carla sagde ...

mange tak :)

Molly sagde ...

så sød og pæn :)

Alexanders billeder sagde ...

Vil ogs lige kommentere på lampen! Den er satme fed! :D Ligner næsten dem vi bruger i studiet (:

Anne Louise sagde ...

smukke tøs!
ved jo at du har billi bi-støvlerne, som jeg overvejer meget - men kunne godt tænke mig at høre hvordan de er i størrelsen?

håber du havde en dejlig fødselsdag!

x matinxmidixsoir.blogspot.com

carla sagde ...

Anne Louise:
De er normale i størrelsen.
De føltes lidt stramme i butikken og jeg overvejede at gå et nummer op, men de har givet sig, og passer nu helt perfekt.
Jeg synes helt klart at du skal go for it!

Astrid B. Jensen sagde ...

Du er virkelig smuk carl!