20. jan. 2011

DAY 3

hvad har jeg lavet idag?
yes yes yes

Stod lidt for sent op, og brugte alt for lang tid foran spejlet og prøvede omkring 5 forskellige outfits imens jeg sang med på sangene i radioen. Pludselig var klokken 7:30 (kører 7:45). endte med at tage det første sæt tøj jeg prøvede på, skynde mig at spise et æble og så ud af døren. Ikke så fedt når dagen blev efterfulgt af to lange fysik og matematik timer.
Er glad for at solen skinner og sneen næsten er væk.
Slut med saltede skosnuder. Jubii!

I aften skal jeg til noget sangskriverkoncert halløj i smedjen i Hillerød. -Det skal nok blive hyggeligt.

 Ret kedelig dag at skrive om alligevel?

- Forresten har jeg fået en iPhone 4 af min mor som en ekstra fødselsdagsgave.

hav en forrygende dag

2 kommentarer:

Anne Louise sagde ...

hvor er din flotte ring fra. ?

carla sagde ...

Den er købt i en bod på roskilde festival '08 :)