6. dec. 2010

LONG TIME, NO SEE


+
+
+
+
+


NISSEMAND






Det er efterhånden virkelig lang tid siden jeg har blogget, men jeg har ikke rigtig haft tid + overskud + følt mig inspireret til at skrive noget som helst.
sidste mandag var jeg inde og se Come Together (Adventsgave) sammen med min søster og min mor. Det var helt fantastisk!!!
Jeg har også været til 2 julefrokoster.

Idag er der præcis en måned til at jeg fylder 18 år (!!!!!)
- Aaaaaner ikke hvad jeg skal ønske mig (any ideas?)

Jeg føler mig glad, men også stresset!

Julen banker på døren og jeg har købt to julegaver, hvor af den ene er til mig selv. crap.

Håber i har det godt.

2 kommentarer:

Astrid B. Jensen sagde ...

Den nisse står nu på mit bord, og kigger på mig mens minderne om en SKØN julefrokost vælter ind (:

carla sagde ...

åårh. Det var godt, skønne astrid! :) det var en dejlig julefrokost