14. dec. 2010

FRIIIIII!



lang tid siden - Det er simpelthen så stresset hér op til jul.




Idag havde vi fri fra skole - rimelig lækkert alligevel? så jeg tog med to af mine veninder ind til København for at købe lidt julegaver. Fik da også lige brugt næsten alle mine penge, men så fik jeg også to sanwiches og en juice i joe & the juice til 30 kr i alt.. Ham ekspedienten syntes at jeg skulle betale så lidt ;)

så var vi inde i abercrombie & fitch, for at se hvad det var for noget. I didn't like! Alt for mørkt, og tøjet var virkelig intet specielt! Sådan noget rigtig sejlertøj. Nå.. så fik man da set det..

Imorgen sker der noget fantastisk i mit lille liv. Men mere om det senere.

2 kommentarer:

emilie sagde ...

Hej Carla!
virkelig flot blog du har dig,
og fede indslag :-)
er blevet fast læser,

hvis du har lyst kan du kigge forbi
byemilieida.blogspot.com

-Emilie

carla sagde ...

@emilie:
Mange tak.
Det er også en fin blog du har :)

/Carla/