7. dec. 2010

EKSAMENSDAG


+ + +









skjorte fra h&m // bukser fra uterqüe // sko fra wolverine



Jeg har brugt hele dagen på at lave Naturvidenskabs-eksamens-opgave. Først forsøg henne i skolen, og så har jeg brugt resten af dagen indtil nu, på at skrive rapporten færdig.. Men egentlig en ret afslappet eksamen!
- easy peasy!

Tog nogle billeder af hvad jeg havde på, selvom det var rrreally nothing special... glattede mit hår igår fordi jeg kedede mig :) hold da op hvor er det bare blevet laaaangt!!!! (det synes jeg i hvert fald)

Jeg er kommet ind i en dårlig periode. Jeg er sur og irriteret - alt for meget, og jeg går i det samme ligegyldige tøj hele tiden. Orker ingen ting. Er stresset pga. jul. Stresset over at tænke for meget... Stresset over at jeg skal tidligt op imorgen... Stresset over alt. men det bliver nok bedre lige om lidt. Jeg er sikkert bare træt efter en lang eksamens dag!

Støvlerne og skjorten er forresten nye køb. Mine fødder frøs så dem er jeg nu ret glade for!









3 kommentarer:

Anne Louise sagde ...

ved ikke om det er det rette tidspunkt at skrive det her, men jeg syntes altså det outfit er ret læks!

carla sagde ...

Anne Louise:
åårh - mange tak skal du have :)

josephine sagde ...

Love the outfit!