3. nov. 2010

UPDATE FROM TODAY, WEDNESDAY



billeder lidt uden for kontext, men jeg kan godt lide dem...
source: Mi Confesión tumblr


Idag har jeg samlet ind til operation dagsværk. Nogle veninder og jeg lavede en lille kage/kaffe-bod (meeeget opfindsomt...) og vi tjente rigtig, rigtig mange penge ind (helt præcist 1236 kr)! Det havde jeg slet ikke regnet med! Super godt!
Nu sidder jeg og laver fysikrapport (jubii!...).
Jeg glæder mig meget til fredag, hvor jeg skal til Acne-Wood Wood-Peter Jensen-Mads Nørgaard-lagersalg. håber de har nogle gode ting!!

Om lidt kommer min mor hjem med sushi..

_________________________________________

ps. nogle få af jer har, jeg ved ikke om man ligefrem kan kalde det, "klaget" over at jeg ikke skriver så lange indlæg mere..
- Vil i ikke uddybe lidt, så jeg ved hvad jeg evt. kan gøre bedre?

_________________________________________


_Carla

1 kommentar:

CMA sagde ...

you're on my blog roll!
you've got a great blog, keep it up!
and come visit COSMICaroline, it's being revamped with more posts and chic looks!

-COSMICaroline
COSMICaroline.blogspot.com