10. nov. 2010

THIS IS ( NOT) ME TODAY








Bukser og læderbælte fra H&M / top fra monki / sko fra billi bi/


Jeg er blevet spurgt om jeg ikke ville lægge nogle flere outfit billeder ud på bloggen. Så værs'go. Det er ikke fra idag.. Jeg tog billederne for lidt tid siden, men jeg havde næsten det samme sæt på idag. Jeg havde bare et par andre sorte støvler på, intet bælte og så en sort strik over..
(det er jo pludselig blevet koldt udenfor).
Den grå neglelak er én jeg prøvede fra topshops make-up linje. Overvejer lidt at købe den---

I aften skal min klasse og jeg optræde til efterårskoncerten på min skole. Gider ikke rigtig - er så træt!


5 kommentarer:

Anne Louise sagde ...

hvor har du købt de FANTASTISKE sko henne?

x matinxmidixsoir.blogspot.com

carla sagde ...

Jeg købte det sidste par de havde i magasin, men de har vidst fået dem hjem igen i mange butikker så som riis sko og Carla F :)

nanna sommer sagde ...

sød_pige_17 <3

Mie sagde ...

Hej :) super fed blog! -er fast læser, håber du vil tage et kig forbi min: www.mieshverdag.blogspot.com :D

carla sagde ...

mange tak :)