28. nov. 2010

THESE LAST FEW DAYS














I torsdags var jeg med nogle af mine veninder, inde og se Roumor said fire i støberihallen. Jeg troede faktisk at de ville være lidt kedelige live, men det var faktisk en rigtig skøn koncert. Og så varmede Treefight for sunlight, op.

__________________

I fredags var jeg til fest med min efterskole. Det var så skønt at se alle ens venner igen, men festen blev lidt noget lort senere på aftenen. Ejeren af stedet smed os ud da kl. var 3, fordi der var nogle der blev for fulde... Så stod vi i sne og blæst og ventede på at blive hentet.. fedest.

2 kommentarer:

Emilie Johanne sagde ...

Hej Carla

Super flotte billeder!
Jeg bliver lige mødt til at spørge, hvilket program, du bruger til at redigere dine billeder i - så de kommer til at se sådan ud?

/Emilie-Johanne
http://det-nste-skridt.blogspot.com

carla sagde ...

Emilie Johanne:
Mange tak :)
Jeg har taget disse billeder med en app til min iPhone, som hedder Hipstamatic

//Carla