5. nov. 2010

SAVNER DIG SOMMER







source: Yves Still Lives



Jeg mener både min bedste veninde og årstiden.

Det dér lagersalg... Først stod jeg i kø i en halv time ude i kulden (iført meget kold lærredsjakke) for bare at komme ind i lagerhallen. Så fandt jeg en masse ting jeg skulle købe, og så stod jeg ellers i kø i en time for at kunne komme til kassen og betale. Hold da op. Det var meget kaotisk, og MANGE mennesker! Og så fik min far da også lige stjålet sin iPhone imens han sad i sin bil og ventede på mig.
- Men jeg er kommet hjem med nogle fine ting :)

Nu skal jeg bare slappe af. Jeg er fuldstændig bombet! Tror jeg vil lægge mig og se Napoleon Dynamite.



4 kommentarer:

s.op.h.ie. sagde ...

hey,
skal derind imorgen, og villelige spørger hvor dyrt det er til lagersalget? er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal hæve osv.
men er der jeans, festkjoler, sko osv. fra acne og wood wood? okay mange spørgsmål på en gang,
håber at du kan svare på et af dem!:)
Hilsen Sophie
Forresten. din blog gør mig så glad og du har så god smag! tænkte om du ikke kunne poste et dagens (hehe, rigtig originalt!) eller billeder af dit værelse eller lign?

Carla sagde ...

Hej
mange tak :)

Der var acne jeans i laaaange baner! og der var også nogle fine fest kjoler ind imellem. De havde også nogle fine acne sko ind imellem, da jeg var der i går - der var også meget crap, men man kunne snildt finde flotte ting, hvis man tog sig god tid.
priserne var ret rimelige - jeg købte en taske, der før havde kostet 1300, til 200 kr. og et par acne sko til 500 det før havde kostet 2000 kr. - altså tingene er sat rigtig meget ned! (tror priserne svinger alt imellem 50kr - 1000 kr.)
men hav mange kontanter med for en sikkerheds skyld!...

Jeg er glad for at du er interesseret i at se mit værelse og mine outfits. det vil jeg prøve at lave mere af :)

håber det var svar på dine spørgsmål


//Carla

Charlie, Feminine Bravery sagde ...

lovely blog, very unique. and the photos are beautiful, they make me think back to childhood days. :)

xxx Charlie
http://www.femininebravery.com/

nanna sommer sagde ...

jeg savner også dig!