11. sep. 2010

FOUND THEM!



(har forsøgt mig med at lave en lille gif.)

..Når jeg så havde ringet rundt til samtlige butikker,
for at spørge om de havde støvlerne (uden held),
gik i Magasin for at prøve at finde et par substitutter.
pludselig stod støvlerne der!
sidste par - og så lige i min størrelse. Hvor heldigt!
Jeg er bare så glad for dem!

(+ og så har jeg vidst også snart snakket nok om de sko?)


________________________________________


Her til aften var det meningen at jeg skulle se Inception med min far, men der var kun dårlige pladser tilbage, så i stedet så vi Karate Kid, som var en rigtig god film!!! Den kan faktisk anbefales.

Det har været en dejlig dag idag.


//Carla


3 kommentarer:

Abi sagde ...

Those are a gorgeous pair of boots! Can understand why you went looking around for them. I'm looking for something similar myself.
I'm yet to see karate kid, but I might just go see it now.

stylebouquet.blogspot.com/

Carla sagde ...

I'm also really glad that I found boots!
I can really recommend karate kid. It was so much better than I had expected!

//carla

THE DIVINITUS sagde ...

pretty boots, good find.