15. sep. 2010

EFTERÅR



Undskyld for den lamme opdatering.Jeg er lidt stresset for tiden, med afleveringer og lektier og skole. Det er sgu snart det eneste jeg tænker på (hvor sørgeligt er det lige?)...

Efteråret suser uden for døren. Mørke morgener som gør det endnu sværere at komme op. Og jeg skal igang med at finde de varme jakker og trøjer frem. Så mange ting jeg gerne vil købe, men jeg har ingen penge og intet job. øv ---
nu vil jeg glæde mig over at jeg er inden for i varmen og se noget Desperate Housewifes med min hund, Nisse (med snuden på billedet). Mine lektier er lavet, jeg har efterhånden sparet flere og flere penge sammen og nu kan jeg slappe af efter en lang dag (hvor jeg btw. så en tysk film som hedder soulkitchen, som var helt vildt god!!!). skønt.
_Carla

Ingen kommentarer: