15. aug. 2010

et meget gammelt træ og en klippe





billeder fundet på ffffound, som ikke har noget med dette indlæg at gøre,
jeg synes bare de er flotte.


I onsdags startede jeg i gymnasiet. Jeg er allerede død træt af det. Jeg er allerede stresset over det, og jeg kan overhovedet ikke overskue at jeg nu skal til at stå op kl. 6 hver morgen for at gå i skole indtil kl. 16. Jeg kender overhovedet ingen i min nye klasse (som nu egentlig virker sød nok.) Det er bare en kæmpe omvæltning efter et lidt dovent efterskole-år, hvor det egentlig mest gik ud på at hygge og være social med resten af efterskolen. Bøgerne og lektierne blev gemt lidt væk. Det er bare et kæmpe chok at komme tilbage på skolebænken. Jeg har kun været der 3 dage og jeg er allerede ved at give op... hvor åndssvagt er det lige? Jeg er helt vildt nervøs for imorgen, fordi jeg skal derhen igen. Jeg har sommerfugle i maven, på den dårlige måde. Og så er min hund lige blevet begravet i silende regn.
Men nu tager jeg det som det kommer. Beklager for dette små-negative indlæg.

5 kommentarer:

Roxanne sagde ...

Sådan havde jeg det også det første stykke tid. Du skal bare sige til hvis du have nogle tips og tricks, Carla. ps. Meld dig ind i Q. Det er et dejligt afbræk i hverdagen! Vi ses nok på skolen:-)

Carla sagde ...

Tusind tak, Roxanne. Jeg vil da meget gerne have nogle tips og tricks hvis det er :)
Jeg ved ikke helt hvad Q er?

Roxanne sagde ...

Det er vores kultur udvalg på skolen:) Der kommer snart noget sign up. Vi står for Café aftner, som er mega fede og hyggelige. Poetry-slam, dubstep og standup bare for at nævne nogle af tingene. Det er rigtig hyggeligt. Og man lærer ret mange at kende på den måde:)!

Carla sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt!! Det vil jeg da klart overveje at melde mig ind i!

Keira sagde ...

Hey Carla :) Jeg blev student i 2009, og jeg havde det på samme måde som dig det første stykke tid.. MEn det viste sig at blive de 3 bedste år af mit liv! Det var nogle fantastiske oplevelser der ventede på sig. Så giv det lidt tid, indtil du falder til og der kommer en hverdag :)