15. jul. 2010

Sommershopping

Siden mandag har jeg været inde hos min søster i København, og igår mødtes jeg med min bedste veninde der inde, for at shoppe udsalg. Det blev til følgende:







Kjole fra Weekday


Kjole fra Weekday og læderbælte fra H&M


T-shirt fra Weekday


Bukser fra H&M

(er lidt i tvivl om jeg skal beholde dem,
hvad siger i?)

(beklager for photobooth kvaliteten, min computer er for langsom til at uploade andet...)



Udover det blev det også til et par nye sko.
Imorgen står den på Stevie Wonder koncert, og på næste torsdag tager jeg til Barcelona.
skønt.



6 kommentarer:

Mia Vogt Andersen sagde ...

bukserne er skide fede, har ikke kunne finde dem rundt omkring mig! ville sætte en ens farvet hvid tank top til, bare for sådan rigtigt at lade dem få opmærksomheden! jeg synes du er heldig at have snuppet dem..

Carla sagde ...

tak.
Jeg var bare heldig med bukserne. pludselig hang de bare i butikken :)

Johanne sagde ...

hvis du ikke vil beholde bukserne, og de er en str. 34, vil jeg utrolig gerne købe dem af dig :-)

annelouise. sagde ...

hvis bukserne er en 36 eller 38, vil jeg gerne byde mig på banen.

Carla sagde ...

det er en 38, men jeg tror ikke jeg vil sælge...

Lasse sagde ...

Keep em! De er for seje!