14. jun. 2010

jeg er bare frustreret.

Jeg skal op i engelsk imorgen og jeg er ikke særlig god til engelsk.
Så det er lidt noget skidt at jeg skal op i engelsk, fordi jeg sikkert ikke klarer mig særlig godt til engelsk.
Jeg prøver at klemme nogle smarte fomuleringer og veninger ud af mig selv.... På engelsk.
Jeg skal snakke om dødsstraf på engelsk...
Jeg dør imorgen til engelsk.
Ligesom alle dem der er dømt til døden, som er det jeg skal snakke om på engelsk.
Mine tre veninder har været oppe i engelsk.
De fik alle sammen 12 i engelsk.
Præstationsangst for engelsk.
Engelsk engelsk engelsk..

Vil meget hellere sidde ude i solenog hygge mig uden nogle bekymringer.
og så vil jeg snakke med mine venner...

På dansk!

2 kommentarer:

Roxanne sagde ...

Jeg plejer at lade som om jeg synes at emnet jeg er oppe i, er det mest spændende og jeg virkelig gerne vil fortælle om det her - ligesom man fortæller historier til sine veninder. Det hjælper lidt:-)

Carla sagde ...

Tak, Roxanne :)
du kommer altid med så gode råd!