14. jun. 2010

I can't wait.. or can I?








Jeg er en rigtig hygge-frans. Har altid elsket at hygge. At gå rundt på en stor mudret campingplads og hygge med sine venner. det er skønt. Jeg glæder mig helt vildt til at komme på Roskilde Festival! Og nedtællingen er begyndt. Idag er der 12 dage til at det hele starter, men idag er der også 12 dage til at det hele slutter.

Mit efterskole år slutter nemlig samme dag som Roskilde begynder.
Jeg kommer til at savne det SÅ meget!
Igår da jeg stod og børstede tænder med mine veninder, slog det mig. Det er sgu snart slut med at børste tænder med dem igen. Jeg kommer til at savne det. Kommer til at savne at sidde og stene ved morgenbordet imens jeg lytter til de andre snakke. Jeg kommer til at savne at kigge ud over havet igennem mit vindue. Jeg kommer til at savne at der altid er nogen.

Jeg burde lave engelsk. gider ikke. har for mange andre ting at tænke på.

2 kommentarer:

Sidsel Hansen sagde ...

Uha, jeg havde præcis som dig for et år siden. Jeg glædede mig sindsygt til Roskilde (hvilket jeg også gør i år!), men samtidig var det jo også begyndelsen på enden!

Men ih, efterskole er bare godt :)

- Sidsel

Ferissa sagde ...

love the sunset !