13. apr. 2010

venter i øjeblikket på...

... at min taske kommer med posten!

7 kommentarer:

Kristian Hindø sagde ...

Har du købt en balenciaga? - Hvis ja, fantastisk valg.

Knus,
Kristian

Carla sagde ...

det er lige det jeg har. og en blå en af slagsen :)

// Carla

Kristian Hindø sagde ...

Hvor meget? - Og hvor?

Tak for en rigtig god blog. Dog ikke den store opdatering, men det har sin charme at man venter spændt!

Knus,
Kristian

Carla sagde ...

købte den på eBay. for ca. 3000 kr.. et rigtig godt kup...

Carla sagde ...

ps. tak. grunden til at jeg ikke opdaterer så ofte er fordi jeg går på efterskole, og derfor kun kan skrive i weekenderne :(

Molly sagde ...

uuuuh glæder mig såååå meget til at se den!

misundelig er jeg på dig, lillesøs

Carla sagde ...

Jeg glæder mig også helt vildt meget til at modtage! :)