2. feb. 2010

yesterday


Igår skulle jeg til tandlægen.. og efter 1 time i tandlægestol tog jeg til København. Jeg brugte resten af mine penge for februar ... flot!


Om aftenen var jeg til et Canon Eos kursus. der lærte jeg at bruge.. ja. et canon eos kamera. det var sammen med Nanna og Molly.

Og nu går jeg rundt her hjemme slynget ind i et tæppe. lægetid kl. 16.40. mon jeg overhovedet kan komme der hen pga. snestormen som er på vej? hmm.



køb: Stine Goya for weekday spejl-halskæde, David & Martin for weekday t-shirt.

2 kommentarer:

Cæcilie Sofie Nielsen sagde ...

Ååh.. Jeg elskre den halskæde!! Var den på tilbud? :o
Mvh. Cæcilie Sofie

www.cilles-univers.blogspot.com

Carla sagde ...

jeg er også rigtig glad for den!
den var ikke på tilbud, nej. den er en del af samarbejdet mellem Stine Goya og Weekday. så vidt jeg ved har de den stadig :)