29. jan. 2010

idag

... fik jeg fri kl. 10 (!!!!!) og tog derfor tog jeg ind til københavn med nogke veninder for at shoppe slutspurt på januarudsalget.
Jeg fik købt nogle rigtig gode ting; en blazer, en gulvlang kjole, et på blå sko og en nederdel. (poster billeder en gang når jeg har overskud).
vi så The blue van på højbroplads som spillede i anledningen af danmarks indsamlingen.

Min krop er helt smadret. (hvorfor skal det være så hårdt at shoppe?)

sov godt

Forresten..
Min efterskole, Baunehøj Efterskole, samler ind til danmarks indsamlingen. Vi har indtil videre tjent godt over 65.000 kr.
Du kan hjælpe til med at sende en sms med teksten: "stem 105", "stem 106", "stem 112" eller "stem 111" og send den til 1212. så støtter du afrikanske kvinder og haiti ofrene med 20 kr.


tak

Ingen kommentarer: