26. dec. 2009

gaverne




Ring fra Marc By Marc Jacobs fra min mor

Mac pudderbørste fra min far

Mac Blush fra min far


lilla Essie neglelak fra Molly



Digitalkamera fra min far + kamerataske og kort



Muji Tusser fra min far



Sovemaske "fra mine hunde"

og pyjamasbukser fra min Roomie Emma


farvoritlæsning: Guinness rekordbog fra min far



flotte Gardenia støvler fra min mor



det sødeste kort fra Nanna (som hun selv har lavet)



mørkeblå hættetrøje med palliet regnbue, som nanna selv har syet



.... og
Smykkestativ fra nanna,
oversize anorak fra min mor,
summerbird rasberrymandler fra min far,
mørkeblå silketop fra min mormor,
oxideret sølvarmbåndmed stjerne fra min mor,
sennepsgule strømpebukser fra min far,
tekken 6 fra min mor,
blå
aPair læderpung,
blåt
aPair læderpenalhus,
hjemmesyet hovedpudebetræk i silke med broderet "C" fra Molly

Andedunsdyne fra min mor,

- der er meget få ting der skal byttes


rimlig god gavehøst, sys jeg.

håber at i fik nogle gode gaver



2 kommentarer:

nanna montana sagde ...

så lækre gaver!

Fru Sommer sagde ...

et stort julemøs fra mig til dig, lille carl <3 - hils familien