29. dec. 2009

Igår og idag

Igår var jeg i københavn for at bytte en gave. Faktisk den eneste gave der skulle byttes.
Det var en stor anorak agtig hættetrøje som jeg byttede til en stribet tshirt fra acne og et par fine lak-ballarinaer.
Senere kom Nanna hjem til mig, og vi legede film og spiste popcorn.
(filmen hed "I love you man", og var rigtig sjov og sød!!! kan virkelig anbefales!)
Nanna sov her, og det bragte virkelig minder frem fra påskeferien, hvor hun boede hos mig i en uge. det var tider.
Idag var vi ude at bowle med min mor. Jeg tabte, men det var ligemeget for det var hyggeligt.

Imorgen skal jeg på udsalg i monki! alt er næsten på halv pris! jeg skal også til synsprøve. min far tror at der er noget i vejen med mine øjne :( håber fandema ikk at jeg skal begynde at gå med briller. jeg krydser fingre.

Glæder mig meget til nytårs aften! jeg var blevet tilbudt hele 4 nytårsfester! så jeg var i noget af et dilemma. men idag fandt Nanna og jeg frem til hvor vi skulle fejre det nye år henne og det bliver knap en kilometer fra mig, hos en veninde vi har. super!
nu er det så bare spørgsmålet... HVAD SKAL JEG TAGE PÅ!!!

nå.. mine øjne er trætte og det er min krop for den sags skyld også.




vores juletræ (som er meget pænere i virkeligheden!)










ps. billederne oven over er taget med mit nye kamera. ved ikke om jeg er helt tilfreds? :(

pps. savner mit gamle canon ixus 60 som gik i stykker. øv øv øv

2 kommentarer:

nanna montana sagde ...

SLAPPING DA BÆÆÆIJZ!


i love you!

Carla sagde ...

slappin' da bææis man :)