31. dec. 2009

2009 i billeder


der skete sgu meget... eksamen. sidste skoledag. alle gik hvert til sit. freja rejse til USA. jeg oplevede min første roskilde festival. jeg startede på baunehøj. jeg har fået en masse nye venner. et fantastisk år.

2009
påskeferien
2009
X-factor på rådhuspladsen
2009
solnedgang
2009
20092009
Premiære på confessions of a shopaholic
2009
Picnic ved slotssøen
20092009
ferie i mallaga
20092009
Nytårsaften
my yearmy yearmy year
fødselsdagsbarn sweet sixteen
my year
sidste skoledag
my year
fastelavn
my year
nye sko
my year
Lea og magnus i et frikvarter
my year
jeg fik købt en leopardjakke
my year
Halloween i tivoli
my year
jeg fik en ny værelsesudsigt
my year
... og en 5preview tshirt
my year
my year
jeg fik en blå kjole fra cos
my year
Grillede i haven sammen med nanna
my year
1 maj
my year
hyggestunder til matematik
myyearmyyearmyyear
savner at skrive hemmelige beskeder i fysiktimen
myyear
Jeg blev 16
myyearmyyearmyyearmyyearmyyearmyyearmyyearmyyear
jeg var på roskilde
myyear
jeg kom hjem fra roskilde....
myyear
lea og freja på min fødselsdag - savner dem
myyear
fik nye venner på baunehøj...
myyearmyyearmyyear

håber at 2010 bliver ligeså godt... hvis ikke bedre?

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer: