16. okt. 2009

i need some help

Jeg har hele dagen idag været på jagt efter nye vinterstøvler og ny vinter frakke.
støvlerne fandt jeg (faktisk er det dem som hun har på på billedet) og dem er jeg super glad for!
men mangler stadig en jakke så jeg ikke fryser ihjel.


parka fra A.P.C. og parka fra samsøe & samsøe

hælder mest til A.P.C.'en.. hva sys i?
har i fundet noget som ligner som kunne være en 3 mulighed? så please skriv! :) det skal være noget parka-agtigt, da jeg i forvejen har en fin frakke.

TAAAK

- og undskyld for mangel på indlæg. man har slet ikke tid til at skrive når man går på efterskole.

7 kommentarer:

Karoline sagde ...

Jeg har lige købt en anden parka, også fra Samsøe. Jeg syntes den er rigtig fed, minder en del om den på billedet, bare uden pelsen :)

Emma sagde ...

Jeg synes, den er rigtig flot! og efter jeg har set den, har jeg også fået plaget min mor til at købe den :) fed blog du har! er blevet fast læser, du kan altid kigge forbi min blog på: www.emmasdilemmaer.blogspot.com

Carla sagde ...

hej Emma.
1000 tak for de søde ord :)

hvilken jakke er det du har fået plaget din mor til at få :)

Emma sagde ...

Det er den fra A.P.C'en vi har snakket lidt om, men ved sgu ikke helt om det bliver til noget :)

Carla sagde ...

den er også bare flot. men desværre også så dyr :(

Carla sagde ...

den er også bare flot. men desværre også så dyr :(

Sweet Things sagde ...

great shoes