4. aug. 2009

Tillykke. eller hvad.




Det er nu et år siden jeg begyndte at blogge. for real..
Et af mine første indlæg handlede om at jeg var bange for at starte i niende og nogle ting jeg ville købe på Asos.
nu er jeg gået ud af niende. og jeg fik aldrig købt tingene på asos.. heldigvis. de var ikke så pæne.
men. syntes bare det var sjovt at sidde og kigge alle indlæg igennem. lidt ligesom at kigge i sin dagbog fra man var 10 år gammel..
Jeg skal til at sige farvel til alle mine venner og veninder. én af mine bedste veninder kommer jeg ikke til at se i et helt ÅR! og der er nok nogle jeg kommer til miste kontakten til... hmm.

Jeg er glad for at der har været så mange som har været glade for at læse min blog!
Jeg kommer nok ikke til at blogge forfærdeligt meget de næste 10 måneder, da jeg skal på efterskole.
Min søster og jeg overvejer dog at starte en blog sammen. det bliver spændende at se hvordan det bliver...

2 kommentarer:

LostInHerDreams sagde ...

Tillykke med bloggen, og held og lykke på efterskolen :)

Allegra sagde ...

just came across your blog, awesome!