7. jul. 2009

Roskilde 2009

Jeg kom hjem fra Roskilde igår. det har været den fedeste uge jeg i lang tid har oplevet! Jeg så en masse god musik. Min absolutte farvorit var Trentemøller.. Det var nok den bedste koncert jeg har oplevet!
... og så var der selvfølgelig en helt masse andre som var helt igennem fantastiske.
Jeg har desværre ingen billeder, da mit kamera gik i stykker et par uger før festivallen... øv øv.

Fantastisk har det været, og jeg kan ligeså godt sige det som det er... Jeg SKAL afsted næste år.

4 kommentarer:

Fru Sommer sagde ...

ja, skøn festival og endnu skønnere Trentemøller og co - absolut (næst) bedste koncert!!!
sig bare til, hvis du skal bruge et nyt kamera, så kender jeg et rigtig, rigtig godt sted...;)

Carla sagde ...

ååårh. mon butikken hedder farum foto?

hvilken koncert sys du da var bedst?

MOMO sagde ...

Lækkert du har haft en god tur :)! Kig forbi

Kerstin Coco sagde ...

Ej jeg ville så gerne have været til trentemøller. Men faldt i søvn..

- werncofie.blogspot.com