30. maj 2009

questions`?

Hvorfor begyndte du at blogge? Jeg startede fordi jeg på det tidspunkt fulgte med i en blog, og så blev jeg inspireret til at starte min egen. Nu er jeg næsten afhængig af at lægge mine tanker ud på nettet.. Ved ikke hvorfor, men det er dejligt at dele dem med nogen.

Betyder dit læsertal meget for dig? altså jeg bliver da selvfølgelig totalt glad og stolt når jeg ser at jeg har fået endnu en fast læser! Og det giver da også lidt selvtillid. Men det er ikke det der er det vigtigste. Folk kan bare kigge med hvis de vil ☺

Hvad spiste du til morgenmad i dag?
Vandmelon ☺

Hvad ser du frem til i år?
Sommerferien er lige om hjørnet, og jeg glæder mig rigtig meget til at nyde solen og mine venner. Jeg har mange planer. Freja og jeg snakkede i går om at tage i sommerhus sammen, Nanna og jeg har snakket om at sove på stranden, og så skal jeg måske ud at rejse med min familie...
Ud over det er jeg meget spændt på at komme på efterskole efter sommerferien. Men jeg tror de bliver fantastisk.

Hvad ser du ikke frem til i år?
At skulle skilles fra min fantastiske klasse!

Hvor var du sidst henne på ferie?
Det var i Malaga.. i det mest fantastiske hus.

Hvad er den bedste ferie du har været på?
Der er mange! Men de bedste må være Indien, Fransk Polynesien, Gran Canaria (med Nanna), og de utallige gange jeg har været på Tobago.

Hvad er dit drømme rejsemål?
Japan!!! New York, L.A., og at komme tilbage til Tobago!

Hvordan ser dit værelse/lejlighed ud?
Jeg har faktisk to værelser, kan man godt sige. I øjeblikket bor jeg på det lille værelse, som er meget lyst og hyggeligt... det er dér mit kæmpestore tøjskab står. Det andet værelse er kæmpe stort. det er lidt svært at forklare...

Er der noget du sparer op til?
Jeg har på det seneste ledt efter en Chanel 2.55 taske til en okay pris.. og jeg har også fundet nogen. Så nu skal pengene bare sparres sammen! Og det går sku meget fint. Jeg har nemlig lige solgt min zebra dragt ☺

Hvordan plejer du dit hår?
Jeg vasker det med normal shampoo og balsam, og så putter jeg BioSilk i bagefter... en hårkur i ny og næ.. No more...

Hvordan plejer du at sætte dit hår?
Hvis mit hår sidder pænt løst, har jeg det løst... det gør det desværre ikke alt for tit, og så ryger håret op i en knold eller høj hestehale.

Varmebehandler du dit hår?
Jeg tørrer det ALDRIG med hårtørrer... never ever... Jeg glatter det sjældendt, hvis jeg nu f.eks. skal til fest eller sådan.

Er der nogle tv-serier du følger med i? Hvilke?
Jeg sidder hver onsdag og følger med i Desperate Housewifes... ud over det ser jeg House, Sex and The City, Venner, og

Bukser eller leggins?
Leggins! Altid leggins eller tights! Jeg hader bukser.

Har du nogensinde ejet et par kawasaki sko?
Ja. Desværre.

Skal du på nogle festivaler denne sommer?
Jeg skal på roskilde!!! Glæder mig! Og så skal jeg måske på skanderborg – well... vi får at se ☺

Mørk, lys eller hvid Chokolade ?
Lys og hvid.. gerne sammen, ligesom et kinder æg. Jeg kan ikke lide mørk chokolade

Er der noget du hader, men som alle elsker?
Tour de France.. faktisk generelt bare at se på sport i tv...

Hvad er der i din make-up pung?
Mineralpudder, mascara, øjenbryns fixer, læbepomade, solpudder, blush

Vand med eller uden brus?
Uden!

Spiller du indimellem computer/videospil?
Jeg spiller nogen gange guitar hero. Og så spillede jeg engang helt vildt meget The Sims 2, men så blev computeren langsom... savner det lidt.

Hvor høj er du?
Ca. 170 cm. Efter min mening for lavt!

Bruger du Facebook?
Ja det gør jeg, men jeg er ikke én af dem der er på hver eneste dag.

Hvilke hjemmesider er du mest inde på?
alle mine yndlings blogs (som i kan se i bunden af min blog) og Min Gmail

Har du nogle dyr?
Ja. To dejlige hunde. 3 katte og 7 heste. Katte og heste bor udenfor, og jeg ridder ikke, så det er mest hundene jeg er ”sammen” med

Hvad er din yndlings ting i dit klædeskab?
Min læderjakke, min Stine Goya Halskæde, mine balenciaga tasker og mine aldo sko... men der er mange yndlings ting ud over det.

Har du gået til noget?
Trommer, klaver, olietønder, ridning, håndbold, dans...

Hvad er din yndlings farve?
sort og hvid og blå.

Dit bedste køb?
Min taske og min Stine G halskæde.

Hvad er dit drømme køb?
Chanel 2.55

Hvad bruger du hver eneste dag?
Hudrenseprodukter og ansigtscreme. Og tøj!

Sidst du havde det virkelig sjovt var:
I går! Da Freja, Sylvester og jeg var i netto. Det var sjovt!

Er du mest til storbyen eller til landet?
Storby, men jeg synes også det er skønt at bo på landet!

Hvad vil du gerne sige til dine læsere?
At de er seje at de følger med i min blog. Det er jeg glad for! Bliv endelig ved med det.!!! Tak tak tak.

5 kommentarer:

rijaH sagde ...

Den der med kawasaki sko forstår jeg ikke helt.. hvad er der i vejen med dem? :(

Carla sagde ...

det er bare så kliché ..
men der er da overhovedet intet i vejen med dem!

rijaH sagde ...

jeg har lige købt nogen i sidste uge og er så glad for dem :D

Carla sagde ...

tillykke med dine sko, så da :)

rijaH sagde ...

tak så :P