3. maj 2009

polaroider fra weekenden























I fredags tog vi efter skole ind til fælledparken for at fejre 1 maj.
vi drak, grillede pandekager, mødte nye mennesker, og hyggede.
Jeg fik forresten utrolig mange komplimenter for min nyindkøbte nittepung. yay !

Jeg tog hjem til Nanna og sov, og næste dag tog vi på farum loppemarkedet.
Vi fandt to flotte blazere, et par sko, en masse tasker, nogle skovmandsskjorter og hårpynt.
derefter tog vi til lyngby, for at finde et par sko til nanna. desværre fandt vi ingen. men så blev vi da den oplevelse rigere.
så tog vi hjem for at grille i haven. og senere kom Jakob, Holger, Bjarke og Søren. det var super hygs!

næste dag: nanna og jeg var smadrede!! jeg er stadig smadret!
nu er jeg hjemme og jeg sidder og ser lorte tv, og jeg overvejer stærkt at gå i bad og lave masker og hårkure og ordne mine negle! det trænger jeg til!!!

hvad har du lavet i din weekend?






4 kommentarer:

nanna montana sagde ...

skøøøn weekend!
og min pose på billede nr. 2 er virkelig god!

meg sagde ...

Charming photographs

Sofie Marie sagde ...

Hvor har du købt den hvide YSL T-shirt? har nemlig virkelig ledt længe efter en(:

Carla sagde ...

Den er fra 5 preview for weekday :) så jeg har købt den i weekday