2. apr. 2009

udmattet




Tingene jeg købte i monki sidste sidste weekend

meget lang tid siden jeg har skrevet... men har ikke rigtig haft noget at skrive om..

hele min klasse har i denne uge skulle deltage i en undersøgelse. I mandags skulle vi leve sundt, spise sundt, og gå tidligt i seng. om tirsdagen skulle vi så testes. noget med vores puls og hvor hurtigt vi kunne løbe osv.
Onsdag skulle vi så leve usundt. så der var fest hos nicoline om aftenen. jeg tog (desværre) hjem ved 1 - halv 2 tiden, men for at deltage i forsøget, holdt jeg mig vågen så længe jeg kunne. vågnede kl 5 .. fedt :( så har jeg haft tømrermænd idag, og ja.. prøverne blev dårligere end i tirsdags, men ikke overdrevet meget. Nu er jeg bare træt!

I onsdags var jeg også til dans fra halv 5 til 7 ... HÅRDT! vi skal optræde i tivoli den 14, så vi skal bare øve... tilgengæld er mine ben ØDELAGTE! rigtig ømme. - men det er nok ikke særlig spændende at høre på?



Ingen kommentarer: