25. apr. 2009

TRÆT TRÆT TRÆT




Jeg har lidt høfeber i år, og har fået noget Høfebermedicin. Pillerne virker, Jeg har i hvert fald ikke løbenæse mere (hurra!).
Til gengæld har jeg været sindssyg træt idag! Så træt at jeg fald i søvn på havebænken i solen, hvilket resulterede i lidt rødlig farve i krydreren. Skønt...
Hvad vil man så helst? Løbenæse og konstant nysning, eller ekstrem træthed hele dagen?
Nu sidder jeg og spiser koldskål og prøver desperat at holde mine øjne åbne.


Jeg prøver i øjeblikket at spare op til Roskilde billetten. Så det meste af dagen har jeg taget billeder af alt det tøj som skal sælges på trendsales. tror jeg kan få tjent nogle gode penge sammen dér.

Og så ville jeg så gerne vise de (to) ting jeg købte i København i torsdags, men min computer er så langsom at den slet ikke vil uploade NOGLE billeder ud over dem der ligger på internettet i forvejen. trælst!

nu går trættesen hér i seng.

1 kommentar:

Mi Confesión sagde ...

uh det der med at spare:)
hvis du skal skrabe lidt penge sammen vil jeg gerne købe en af dine h&m buksedragter i str 38, så er der måske lidt at tjene der:)
sov godt!