21. apr. 2009

TODAY

tog et billede imorges af den skjorte jeg havde på idag. jeg suplerede med sorte tights, solbriller , guldspejl fra Stine Goya, og min uundværelige læderjakke...


Nanna, og jeg, i det flotte 'is-rum'

Jeg var idag på experimentarium og det var sjovt. Det er altid sjovt!
Da vi var kommet hjem til hillerød tog jeg til hudbehandling, hvor jeg blev forkælet med dejlige masker og fugtbehandlinger. Min hud er nu dejlig blød!

____________________________________

og Som i måske har opdaget, er helt vild med den meget populære zebra buksedragt fra H&M! Og den var på h&m's hjemmeside imorges. Molly hapsede én til hende og én til mig. Nu er den udsolgt igen, og jeg venter 3 buksedragter fra amsterdam. wow.
starter et salg på trendsales så snart jeg har modtaget.

4 kommentarer:

Molly sagde ...

nårh lille tarzan

CARLA blog sagde ...

:'( ja.. i know. var lige ved at klippe billedet af i bunden pga. det.

Anonym sagde ...

hej :) jeg er virkelig interesseret hvis du sælger zebra buksedragten :)min mail er: millolsen@hotmail.com

sofie sagde ...

er også interesseret i at købe zebra buksedragten :) sofiehj86@hotmail.com