18. apr. 2009

Last night





Igår skulle mine veninder og jeg til tivoli fredagsrock som var med carpark north.
Jeg sad og ventede på de andre på hillerød station. Og så opdager jeg at jeg ha glemt min pung der hjemme! så jeg havde råd til turen til københavn. men ikke andet. jeg lånte heldigvis 100 kr af søde emilie.
Koncerten var fed! det var 3 gang jeg så dem, og de skuffede mig bestemt ikke!
- og jeg skal til fredagsrock igen, for har i set hvor gode navne der kommer?! se selv hér.
Jeg tror hellere jeg må få mig et årskort.





2 kommentarer:

nanna montana sagde ...

søren er den sødeste og lækreste bassist i verden!

tak for en dejlig aften sut!

ps. tjek lige hvor fulde-pernille jeg er.

CARLA blog sagde ...

SÅ fulde pernille.
det var sindsygt! men også ret sjovt. men også ret pinligt ;)