13. apr. 2009

Do it yourself

Har lige været til 4 timers hård dansetræning. synes på en måde det er rart at svede igennem, og så bliver man så dejlig glad af at danse. Nu er jeg klar til plænen i tivoli :)



Har i et stykke tid været rigtig vild med nitter! jeg ville gerne putte dem på alt... også blazere!
Min søster tog i sidste uge alle de ny-indkøbte nitter til hendes blazer projekt (uden at være en tyv). og jeg har skam tænkt mig at gøre kunsten efter. Så mangler jeg bare en blazer!
Nogen der ved hvor man kan få gode sorte blazere??



billede fra mollywood, fra maison des rêveries

6 kommentarer:

MY CLOTHING BLOG sagde ...

Hej..

Jeg har selv prøvet at lave en blazer med nitter på, min nitter var bare rimelig store..Men jeg er nu ret glad for resulatet..
Men jeg vil råde dig til at gå i en genbrug og købe en sort blazer ;)

Flot blog du har!!

***Nicklas
http://my-clothing-blog.blogspot.com/

CARLA blog sagde ...

tak skal du have.
så må jeg på udkig... :)

Molly sagde ...

så får du det til at lyde som om jeg er en kæmpe nittetyv.
Har sendt mail med blazerannonce til dig

l-u-gizzle-tizzle

Summer sagde ...

That was a lovely one.;D
Looking forward on your new post.;D
Have a great day.

Tussen sagde ...

Det må jeg også prøve :) det ser fedt ud!

Anonym sagde ...

Hvor køber du dine nitter henne? og ved du hvilke redskaber man skal have for at påsætte nitterne? :)
fed idé!