30. apr. 2009

copycat

Ja.. ja... busted! jeg er en copycat.
Men jeg synes det er sjovt!
Synes at alle bloggere skulle svare på disse spørgsmål ;)
(har taget spørgsmålene fra min søster molly som har fundet dem på Caisa)

Du hedder: Carla Sofia Blixt Egelind
Kælenavn: Carl, sut og andre ting... men mest Carla
Sang, som du sørger til når du er ked: sange fra Stevie Wonder eller Thomas Dybdahl.
Afhængig af: min familie, venner, computer, Iphone, (blåt) tyggegummi, mad og penge.
Hvad tror folk om dig? ved det virkelig ikke? Overgearet, måske?
Passer det? Tja. Det gør det jo nok.
Hvad får du oftest komplimenter for? Får ikke særlig mange.. men det er nok mest mit hår eller noget jeg har på.
Hvad siger du for at imponere folk? Jeg prøver ikke så tit at imponere folk.
Hvordan kan man imponere dig? ved at være sjov, udadvendt, vise interesse, at være musikalsk og være sød
Griner du nogle gange når du er alene? Det hænder...
Hvad står der i den sidste SMS du fik? ”har fundet min ipod :]” fra Nanna.
Hvor bor du? Lidt uden for Hillerød
Trives du der? Ja da. Men her er nu noget kedeligt.
Ejer du et par converse? Ja. De er mørkegrå, men jeg ved ikke om jeg kan passe dem mere.
Sprut, cider, vin eller øl? jeg kan godt lide sommersby. Især den med pære!
Bliver du nogensinde for fuld? Nej. Stort set aldrig.
Hvilket mobilabbonement har du? Telia... skulle have det for at få iphone.
Er du allergisk overfor noget? Ja. Kaniner. Og måske mere. skal snart testes.
Har du haft sex i dag? nope
Hvordan tager du telefonen? ”Det’ Carla”
Hvem ringede du til sidst? Tror det var Nanna
Antal timers søvn i nat: ca. 7 en halv time
Sov du alene? Jeg sov ved siden af min mor
Plejer du at komme til tiden? Jeg kommer altid for sent, Hader det. Men jeg kan ikke rigtig gøre for det. Måske er det noget der ligger til min familie? Jeg hader bare at have det ry at jeg er den der altid kommer for sent
Hvornår har du det bedst? På ferier, hvor jeg kan være fuldstændig mig selv.
Hvornår blev du sidst fotograferet? I tirsdags. I fysiktimen.
Hvordan har du det lige nu? Føler mig stresset fordi det snart er eksamen.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: Sort, grå, hvid, blå... ret kedeligt.
Hvad synes du om dine fødder? De er brede, og jeg synes det er grimt. Det er nok bare mig der overreagerer.. Men jeg er glad for min str. 38-39...
Hvad savner du? Jeg savner nogengange at bo i hellerup og så savner jeg sommeren sidste år.
Havde du en god aften i går? Den var fin nok. Spiste aftensmad hos Nanna og så Desperate Housewifes her hjemme. Hyggeligt nok
Favoritdrik om morgenen: VAND! Altid.
Barberer du ben? Ja. Ca. hver anden dag.
Hvornår plejer du at gå i seng? 10 tiden i hverdagen.
Er du genert? JA!
Dyrker du sport? Nej. selvom jeg gerne ville.
Tror du på kærlighed ved første blik? nej.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Tror jeg ville prøve at onanere... haha!
Er du tilfreds med dit liv? Det er ok.
Er du forkælet? JA
Hvad skal du i morgen? I skole, og efter det skal jeg i fælledparken og grille og drikke mig fuld med mine venner.
Hvad er det værste du ved? At føle mig ligegyldig.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Hmm... ikke så mange. Er lidt af en sparegris. Så nok bare mad, bus og tyggegummi.
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Det ved jeg slet ikke!
Hvad længes du efter? Min søster og ferie.
Hvilke hårprodukter bruger du? Apoteks shampoo, en random balsam, og biosilk.. thats it.
Hvad er det fineste du er blevet foræret? En halkæde med en brillant som jeg fik af min mor. Men det fineste jeg ejer er nok mine Balenciaga tasker.
En speciel dato: den 6 januar (min fødselsdag)
Hvor gammel er du? 16
Er du vild med nogen lige nu? Nej.

Du samler på: modemagasiner og kan man sige at jeg samler på tøj? Har i hvert fald ret meget af det.
Grønne eller røde æbler: Pink Lady æbler! Det er de bedste.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Jeg ringer ikke til nogen. Jeg er næsten aldrig ked/vred.
Kan du lide golf? Hader det! Åndsvag sport. Og underligt spørgsmål.
Hvornår stod du op i dag? Vågnede 10 sekunder før min mobil ringede kl kvart over 6.
Har du sovet i din egen seng i nat? Nej.
Har du strømper på nu? Nej.
Er det okay at græde? Ja! men jeg kan ikke lide når folk græder.
Hvornår græd du sidst? Den 21 april.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Tage ud og rejse og shoppe!
Bruger du briller eller kontaktlinser? Har ikke brug for noget af det.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? det er lækkert at have. men det er bestemt ikke vigtigt t have!
Hvornår står du op i weekenden? Halv 8 ca. = alt, alt for tidligt.
Er du piercet nogen steder? Ja, Et hul i hvert øre. Kunne ikke finde på at få andre steder end i ørerne!
Vil du giftes? Ja.
Vil du have børn? Ja.
Solbader du ofte? Nej. kun på ferier. Men vil gerne være brun!
Er du god til at lave mad? Jeg er ikke en idiot i et køkken, men jeg er heller ikke fantastisk!
Har du flyskræk? Nej. Jeg har rejst hele mit liv.
Hvor smidig er du? Jeg kan gå i lotusstilling så let som ingenting, men ellers er jeg meget usmidig.
Er du musikalsk? meget!
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand. Vand er min yndlingsdrik.
Hvad er din favorit-is? Chokolade is.
Tror du på liv efter døden? Nej.
Kan du lide sushi? Ja. Det smager meget godt. Men det er ikke min livret.
Hvad spiser du helst når du ser film? Grønne vindruer eller popkorn.
Bor dine forældre sammen? Ja
Har du tandlægeskræk? Nej. Overhovedet ikke.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Morgen menneske
Hvad farve er dine øjne? Blå
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Kan ikke huske det? Tror det faktisk ikke?
Bider du negle? Gjorde engang, men ikke mere.
Hvor ofte motionerer du? Næsten aldrig. Men er begyndt at cykle lidt.
Hvilken sang har du hørt sidst: Roche, med Sebastien Tellier, i bussen på vej hjem..

interesting...

3 kommentarer:

Katrine sagde ...

åh hvor sjovt! - det kunne være man skulle låne dem (;

Molly sagde ...

totalt løgnis med tandlægeskrækken!

Carla sagde ...

Nej... egentlig ikke. jeg havde engang. men jeg har overvundet frygten.... :)