14. mar. 2009

FØDSELSDAG, REGNVEJR, SHOPPING OG EN KLAM DUKKE











Ugen er bare fløget afsted! - og jeg synes det er skønt!

I torsdags havde min søde veninde, Lea, fødselsdag, og hun havde inviteret veninderne, inklusiv mig, til københavn.
Jeg så på mens de andre fandt den ene smukke kjole efter den anden. jeg købte ikke noget... desværre. for jeg fandt en masse flotte ting. Men jeg kom i tanke om at min far og jeg skal til kbh idag, så kunne det være man kunne lokke lidt ud af ham? måske...
Jeg fandt i hvert fald en fuldstendig fantastisk paliet jakke i gina tricot! en biker jakke med skrå lynlås og det hele... fantastisk - og på udsalg til det halve. desværre var den alt for stor! :( øv!
Jeg fandt også en fin vest i gina tricot. Men købte selvfølgelig ikke, for jeg hader at se pengene forsvinde fra min pung..
jeg fandt også nogle flotte sko fra wonhundred, som jeg prøvede. de var rigtig, rigtig flotte på(!) men lidt for dyre. satser stadig på at få fat i dem fra aldo som jeg har blogget om flere gange.

Igår var jeg hjemme hos en anden veninde, om aftenen. hun holdt en lille hygge aften for nogle piger. Vi så x-factor og spillede wiiiiii. Og så foreslog nogle af de andre at vi skulle se SAW. så det gjorde vi....
vi så ihvert fald noget af den.. ikke så rar må jeg sige. især ikke den klamme dukke!! EW!

idag skal jeg som sagt til københavn med min far. Og jeg er lidt sent på den... og jeg ved ikke hvad jeg skal tage på.. åh. tøjkriser - det er det værste.
og så har jeg lige fået 1000 kr ind på min bankkonto - længe leve Trendsales!

2 kommentarer:

Emma Le Kuzco sagde ...

Saw er det BEDSTE!
Jeg elsker de film !
De er så gennemtænkte og makabre.

CARLA blog sagde ...

og utrolig klamme. men da de andre slukkede for filmen fik jeg en utrolig trang til at se mere!